Prohledat tento blog

pondělí 5. května 2014

Rohové KFC Anděl - Plzeňská, Praha - Klidné zákoutí se zásuvkami

Dnes jsem měl neformální jednání na Andělu v rohovém KFC. Ať si říká kdo chce co chce, je to prostě vymakaný business. Obsluha ví co dělá, ví co říká, ví na co se ptá. Baví mě "up-selling", kdy ať si přejete cokoli, vždy Vám dají vybrat ze střední nebo velké porce (velká porce je uvedena správně na druhém místě, protože mi pak hučí v hlavě "velká porce, velká porce, velká porce... - malá porce jako by neexistovala :-) a vždy nabídnou něco navíc. Ať si říká kdo chce co chce, je to z pohledu obchodníka paráda. Z pohledu zákazníka taky. Bezedný drink je opravdu bezedný, za cenu Kč 39,- je ve své podstatě i skoro zadarmo. Výběr z několika druhů z postmixu (to, z čeho ty drinky tečou :-) je víc než dostačující. Platba se dá provést kartou, což oceňuji. Banka mi za platbu kartou přičte Kč 9,- :-) Prostory členité, najdete i "odlehlý kout" v patře, kde je vážně klid, a navíc jsou tam k dispozici zásuvky. Wifi je samozřejmostí. Obsluha stále pendluje po restauraci a uklízí, což na mě působí profesionálně. Jediná podivná věc je s toaletou, kdy zaplatíte 10,- Kč, nicméně ty jsou Vám odečteny z nákupu. Ale na WC se člověku chce většinou až po nákupu :D Asi další forma "up-sellingu" Nicméně je to "šul nul" s tím, co mi přičetla banka za platbu kartou :D Takže spokojenost! :-)

Prostory ****
Obsluha
     - vstřícnost *****
     - rychlost ****
     - profesionalita *****
Cenová politika ****
Toalety - ****