Prohledat tento blog

pondělí 12. května 2014

Bufet a jídelna Prasečák - Budějovická, Praha - UNIKÁT

Dnes jsem šel okolo mého oblíbeného bufetu "Prasečák". Dal jsem si pořádnou porci gulášové polévky, a šel dál. Naprostá spokojenost! :-)

30. srpna 2013

Po chlebíčku z MaxiChlebíčkárny; který mě nijak nezaujal; jsem si šel (v 10:30 ráno) spravit chuť do legendární jídelny na Budějovické (na rohu s ulicí Za zelenou liškou). Přátelé, kdo jste tam nikdy nebyli, tak víte prd, co je to BUFET. Dámy, které nakládají porce jako kráva zásadně do hlubokých talířů, pravděpodobně již jako mladé pionýrky brigádničily v této jídelně. Stejně tak vybavení jídelny hodně pamatuje. Co hodně. Pamatuje "všechno". Tam se zastavil čas. Nicméně i s cenami se zastavil čas! Nebo alespoň plyne velmi pomalu! Za Kč 70,- jsem dostal tolik guláše a 5 knedlíků, že jsem to málem nesežral! Funěl jsem u toho jako prase! Porci dršťkové polévky, kterou pani nabrala zákazníkovi předemnou, a to snad půllitrovou naběračkou, bych už nezvládl. Bylo naprosto natřískáno, k vidění byly montérky i saka. Všichni společně funěli nad vynikající baštou za skvělé ceny! DOPORUČUJI VŠEM!
Ocenil jsem, by the way, možnost najíst se venku.
Ještě zjistím, proč se jídelně říká "Prasečák"

Prostory ***** PĚT HVĚZD JE ZA RETRO STYL, KTERÝ OPRAVDU JINDE NESPATŘÍTE! :-)
Obsluha
     - vstřícnost *****
     - rychlost *****
     - profesionalita *****
Cenová politika ***** JEDNA HVĚZDA NAVÍC *
Toalety NEVIM