Prohledat tento blog

středa 7. května 2014

Kavárna Kabinet - Terronská, Praha - Tradice a kvalita

Před nedávnem jsem byl s kamarádkou v Kavárně kabinet. Zavzpomínal jsem na staré časy, kdy jsem tam chodíval randit; v patře se dalo v poklidu tokat; a jistě je tomu tak i dnes - má-li kdo touhu. Patro stále stojí. Ale ten večer bylo zavřené. Sympatický postarší pán nám servíroval víno v půllitrové karafě, k tomu jsme dostali i "kohoutí" vodu. Prý kdo pije tak jako my, má nárok vodu grátis. A že jsme pili... :-) Ochota a vstřícnost "pana domácího" byla příjemná, ceny vína velice příznivé; a po chvilce zkoušení jsme si vybrali takové, které nám oběma chutnalo. Výběr je bohatý, tak si snad každý najde to své oblíbené. U vedlejšího stolu seděli pánové, kteří konzumovali pivo, takže i chlapi, co chtějí vzít ženu na skleničku, ale sami víno nepijí, najdou jistě útěchu v "tekutém chlebu" Vzhledem k mé milé společnosti jsem neměl možnost zjistit "wifi, zásuvky, a jiné vymoženosti, které jinak popisuji" A ani mi to nevadí :-) Kabinet můžu jen doporučit!
Jo a proč Kabinet? Protože to tam vypadá jako ve školním kabinetu... :-)

Prostory *****
Obsluha
     - vstřícnost *****
     - rychlost ****
     - profesionalita ****
Cenová politika ****
Toalety - ****