Prohledat tento blog

čtvrtek 29. května 2014

Cukrárna Emil Gaigher - Lidická, Praha 5 - Parádní dorty za neuvěřitelné ceny!

Minulý pátek jsem se v pozdním odpoledni vydal, opět po Praze 5 :-), a poprvé jsem vstoupil do maličké cukrárny se žlutým štítem, která je, kde jinde, než v mé oblíbené Lidické ulici. Nevycházel jsem z úžasu! Parádní dorty, a navíc za nevídané ceny! Naobjednal jsem si všechno možné, zaplatil až nestydatě málo (doufám, že po tomto mém příspěvku nezdraží :-) Poměr Cena / Kvalita je špičkový! A přátelé, držte se, v pátek je navíc na šlehačkové dorty 50% sleva! Neuvěřitelné. Tato cukrárna je prostě nejlepší!

Prostory ****
Obsluha
     - vstřícnost *****
     - rychlost *****
     - profesionalita ****
Cenová politika ****
Toalety ****

1 komentář:

  1. Sortiment splňuje očekávbání, která by člověk měl od cukrárny. Ale obsluha je protivná. Jen proto, že jsem si na dveřích nevšiml provozní doby bez sobot (zvláštní, ale budiž), jsem dostal otlemenou přednášku o tom jak jsem si vzpomněl pozdě. Jasně, dort na nedělní oslavu budu sušit v lednici od pátku, Vy chytrá dámo :)

    OdpovědětVymazat