Prohledat tento blog

sobota 31. května 2014

McVítek - náměstí Sušice - jak to jen popsat?

Před 2 týdny jsem měl tu čest navštívit, jako správný turista, McVítka v Sušici. Docela mi trvá vymyslet, jak tuto zkušenost popsat. Okopírovat McDonald (jestli tomu rozumím správně) napadne asi kde koho. Vždyť "udělat lepší hamburger než je v McD dovede přeci každý". Tady ten pan Vítek o tom evidentně "jen nemluví", ale hned ve dvou provozovnách na Sušickém náměstí to "dělá". Určitě má jídla naprosto skvělá. Už několikrát jsem tam byl, a nikdy jsem nebyl zklamán. Z čeho jsem ale zklamán, je naprostý chaos doslova "bordel" v tom, co si kdo objednal, co kdo dostal, nebo taky nedostal (!), co bylo vydáno, co bude vydáno. Ty dámy, které tam vaří a obsluhují, jsou všechno, jen ne obsluha a výroba RYCHLÉHO občerstvení. Ze šíře sortimentu jídel jsem se nomohl vzpamatovat. To ale nemohly ani ty dámy. Bohužel. Systém objednání a zadání objednávky do kuchyně a výdej jsem nepochopil. Po hodině pozorovnání jsem došel k závěru, že systém žádný není. Kdyby se toto poladilo, tak to bude opravdu "rychlé" občerstvení. Určitě se to projeví i na obratu - čekat na hamburger 40 minut je poněkud krutopřísné - a tím na spokojenosti pana Vítka; hlavně však na spokojenosti zákazníků. Pozoroval jsem jejich tváře. Domorodci jsou asi zvyklí, ovšem turisté, jako já, zírali. Kvalita jídla ovšem stála za to čekání. To se musí uznat. Porce velké, ceny přiměřené. Trpělivým doporučují! ;-)

Prostory ****
Obsluha
     - vstřícnost *****
     - rychlost **
     - profesionalita **
Cenová politika *****
Toalety ****


Žádné komentáře:

Okomentovat