Prohledat tento blog

úterý 13. května 2014

Bar 5 - Lidická, Praha 5 - Úterní obsluha "dole-bez"

17. března 2015

UŽ ASI MĚSÍC SE REKONSTRUUJE? NENÍ MI MOC JASNÉ, CO TAM VZNIKNE, ALE SNAD TAM BUDE I NADÁLE ÚTERNÍ PODÍVANÁ :-) ?

27. května 2014

Včera jsem se tu odpoledne zastavil s kamarádem na obchodní schůzku. Tichá muzika, dva tiší hosté na baru, nikdo nekouřil, paní obsluhující příjemná. Mně tenhle bar prostě baví. A příští úterý = 3.6.2014 mám opravdu očíhnu prdelku slečny brigádnice :D

7. srpna 2013


Včera jsem byl opět na pívu na "obsluze dole bez" Konečně mám i 3 přímé svědky - mé kamarády - kteří byli se mnou a mohou též potvrdit, že slečna byla krásná v obličeji, měla opravdu nádhernou postavu - ňadra i prdelka jako ze žurnálu; byla opravdu příjemná, usměvavá, ochotná, pozorná. Takhle to má být! Opravdová spokojenost!

2. července 2013

NÁVRAT KE SKVĚLÉMU SERVISU!

...

26. června 2013

TROCHU ÚSMĚVU A ELÁNU BY SLEČNĚ PROSPĚLO
Včera jsem se po výpravě do Písecké Brány zastavil v Baru v 5 v Lidické, abych se utvrdil v mém přesvědčení, že i obsluha "dole bez" může mít šmrnc a úroveň - tak jak jsem se již 3x přesvědčil. Musím napsat, že jsem byl tentokrát zklamán. Servírka poměrně znuděná, bylo na ní vidět, že je tam opravdu jen proto, že zřejmě musí. Žádné úsměvy, žádné šarmantní pohyby, nezájem o prázdné sklenice a plné popelníky. Byl to tristní pohled na někoho, kdo se v roli servírky (ať už oblečené či poloobnažené) ocitl čirou, a z její strany asi nechtěnou, náhodou. Pivo bylo dobré, jako vždy, rozlévané víno Frankovka také (příjemné překvapení). Plus u mě má také barmanka, která jako jediná vysílala pozitivní úsměvy do lokálu. Celkový dojem pro tentokárt "dobrý", oproti mému dojmu z předchozích návštěv, který byl nazval "výborný". Uvidíme příště...

17. června 2013

POZITIVNÍ PŘEKVAPENÍ
Ráno jsem se vydal na Prahu 5; že si dám někde ranní kávu. A jako obvykle jsem vyrazil s vybitým noťasem. Po chvíli přemýšlení jsem si vybral jako útočiště nonstop Bar 5 v Lidické; Praha 5. Už jsem tu byl párkrát při příležitosti úterní obsluhy "dole bez" :-) a zjistil jsem, že i přes den je to tu fajn. Sice je obsluha oblečená; nicméně milá; je tu klid na práci u PC nebo pro telefonování; wifi; a hlavně tu mají onu hledanou zásuvku. Abych vůbec mohl cokoli na PC kutit. Ceny jsou rozumné, a protože jsem také rozumný, piju Bernarda Švestičku. Na rozdíl od pánů, kteří dali hned v 8 ráno pivo a velké Whisky :-) Takovej kabrňák nejsem. Ale zítra je úterý, tak to si to vynahradím. Včetně té spoře oděné obsluhy ;-) Bar 5 v Lidické doporučuji!

Prostory ***
Obsluha
     - vstřícnost ****
     - rychlost ****
     - profesionalita ***
Cenová politika *****
Toalety ***