Prohledat tento blog

neděle 11. května 2014

Restaurace Spadla Pec - Vacínova, Praha - První dojem klame

Dlouhou dobu ne-Spadla Pec, takže se chystám na návštěvu :-)

22. července.2013

Dnes jsem byl s kamarádem na (nealko) pivu na Palmovce. Náhodným výběrem jsme se dostali do restaurace Spadla Pec. Z venku poněkud ponurá, nicméně uvnitř ucházející - hospoda. Nealko Zlatopramen v láhvi přišlo v těchto velmi teplých dnech vhod. Točenou malinovku jsem neochutnal, pokus se Zlatopramenem se mi líbil, a tak jsem u něj zůstal. Klobouk dolů před rychlostí, ochotou, usměvavostí a komunikačními schopnostmi slečny servírky, která na mně udělala opravdu dojem. Utvrdil jsem se v tom, že podnik nelze soudit jen podle vzhledu, ale stejnou měrou dle kvality obsluhy. Slečně dávám 5 hvězd. Prohlédl jsem i útulnou zahrádku ve vnitrobloku, která je místními lidmi zřejmě hojně využívána. Bylo plno. Já jsem zůstal před slunečními paprsky pěkně skrytý uvnitř "pece". Nespadla, a tak můžu psát tento blog.

Prostory ***
Obsluha
     - vstřícnost *****
     - rychlost *****
     - profesionalita ***
Cenová politika ****
Toalety ***