Prohledat tento blog

úterý 6. května 2014

McDonald Anděl - Plzeňská, Praha - Na ranní kávu o.k.

Včera jsem byl v KFC Anděl, tak jsem si dnes zašel s kamarádem na kafe do McDonaldu. Hned vedle včerejšího KFC. Anděl - ulice Plzeňská. Krom toho, že na mě nepůsobí jejich strava tak zdravě, jako "čerstvé kuře", není i tomuto typu rychlé restaurace co vytknout. Obsluha profesionální, vstřícná, a také držící normy "franšízy na peníze". Možnost volby z velikosti kávy, upselling v podobě doplňkových sladkostí aj. Prostory jsou o něco méně atraktivní než v KFC, chybí "patro", a také "schovka" před shonem = místo, kde jste mimo hlavní dění v restauraci. Oceňuji platbu kartou i za kafe, aniž by se na mě dívali divně (jako v klasických restauracích, mám-li menší útratu a chci-li platit kartou) Celkový dojem "chvalitebný" :-)

Prostory ****
Obsluha
     - vstřícnost *****
     - rychlost ****
     - profesionalita *****
Cenová politika ****
Toalety - ****

Žádné komentáře:

Okomentovat