Prohledat tento blog

středa 14. května 2014

Board Bar - Výtoň, Praha 2 - Pohodové přátelské prostředí

17. března 2015

Pořád je zavřeno. Už jsem tam zažil Country hospodu, Cukrárnu, Blondie Bar, pak Board Bar; ale do nového pronájmu se nikdo nehrne... Kde je chyba?

1. srpna 2014

Zdá se mi, že je Board Baru konec. Poutač zmizel, a je po ptákách. Teda spíš po Board Baru...

únor 2014

Jak se ukázalo, David nebyl majitelem, ale zaměstnancem. O to víc si cením toho, jak profesionálně se k hostům choval, a jak pečlivě přistupoval k celé své práci. Viz uklízení aj.
Protože jsem v Board-Baru už dlouho nebyl, podniknu výzkumnou cestu, a napíšu, co je nového.

19. srpna 2013

Právě jsem zavítal na skleničku bílého vína do Board baru na Rašínově nábřeží. Pohodový majitel Board baru David mi nabídl výběr z Veltlínského zeleného nebo Pálavy. Ať už muži nebo ženy, každý si tu přijde v sortimentu bílého vína na své. Voda v nabídce k vínu je perlivá, neperlivá, nebo i kohoutková. Vodu mi sám od sebe nabídl, což se mi dlouho nestalo ani v "lepších podnicích" U své práce myslí, a to se cení. Pivo je točená Plzeň za příjemných Kč 37,- Gambrinus 10 nepasterizovaný 0,4 za Kč 26,- nebo pro dámy točený Cider. Muzika v baru příjemná, neruší. Poslouchá se rádio Wave. Toalety čisté. Za mě je hodnocení "Výborný"
Za tu cca hodinku co jsem byl v baru David kompletně vycídil celý bar. Všechny poličky, reprobedny, každý kout a škvíru na baru. A pak že chlapi neví, co je to generální úklid. Kdyby tam měl někoho za barem místo sebe, tak se bude daná osoba tutově zabejvat Facebookem, místo aby vzala hadr a šůrovala. Holt se pozná majitel.

Prostory ****
Obsluha
     - vstřícnost *****
     - rychlost *****
     - profesionalita ****
Cenová politika ****
Toalety ****