Prohledat tento blog

pátek 30. května 2014

Restaurace U Medvídků, Perštýn - Praha, Vynikající dršťková polévka

Před pár dny jsem byl na skok ve vyhlášené pražské restauraci U Medvídků. Ač rozený Pražák, který chodí denně okolo, jsem tam zavítal poprvé. A mile mě překvapili. Příjemná vstřícná obsluha (číšníků i servírek bylo požehnaně), rozlehlé prostory, možnost posezení na letní zahradě, která je však zcela krytá a vkusně vpasovaná do pasáže, o které jsem nikdy neměl ani tušení. Tam jsem si také sedl. A když už jsem byl u novinek, oproti mým obvyklým zvyklostem jsem si objednal dršťkovou polévku. Za normálních okolností bych jí "v hospodě" nejedl, ale když vidím stále plno turistů, kteří tam proudí, zajímalo mě, "co" dostávají. Chvála kuchařovi - byla opravdu vynikající! S křupavým maxirohlíkem špičková kombinace. Pivo vynikající; věřím, že přímo z místního pivovaru. Ceny příznivé místu v Pražském centru. Za mě hodnocení "výborná" restaurace :-)



Prostory *****
Obsluha
     - vstřícnost *****
     - rychlost *****
     - profesionalita *****
Cenová politika ****
Toalety NEVÍM

Webové stránky ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat